Monday, September 15, 2008

New Rules


1. Accept my everything, including clubbing, travelling, and sometimes partying.
2. Accept my working out three times a week.
3. Accept I have to stay at home for dinner on Sunday nite.
4. Acccpt my priority of lover, work, family and friends.
5. Accept my suddenly bad temper.
6. Accept my narcisstic personality.

I know I am not a good bf but I am sure, I always love you than myself.

4 comments:

Anonymous said...

知道自己還有愛最重要。

雖然我也不知不覺跟著決定性的多數一起投入膚淺之列,但仍沒忘記要的是什麼。我想你也一樣,對吧?!

加油!

Max said...

那是我也膚淺嗎?哈

膚淺的世界,用最膚淺的方式去面對它就沒錯了。

有愛?我有滿溢的愛,只是不知道要給誰罷了。

Anonymous said...

你会接受别人像你提出你BLOG里的那点要求吗?

Max said...

這是個好問題,我真的不知道。

有時,總是對他人嚴格,對自己隨便,而造成不平衡。或許,有人適時地提醒我,我才不會那麼自私吧!

感謝。