Wednesday, August 16, 2006

大頭兵

今天拿到兵單通知了。

感覺要嫁給國家,開始捨不得身邊的所有,好像這一去,會很久似的,但仔細想想,不過一年一個月吧。相信我可以好好的。

People always say that a real man should have done the military service. I said that is bull shit.
What will I be after that?
A real man?
Who knows! We will see after 13 monthes later so just take it easy!

最開心的是,我又要去墾丁了,這次安排要去住夏都。28~30日,咱們沙灘見。


photo is from Jarhead

4 comments:

Anonymous said...

"又"要去囉~~

今年弟弟都還沒去咧

你就要去第二次囉!!

好想就直接跟你跑去說

什麼時候要去報效國家啊??

Max said...

我9/5嫁給國家。
嫁到嘉義去。
祝福我吧。

Anonymous said...

good for u, my man. no more california....but then the army camp may well be a bigger temptation....hahaha...

Anonymous said...

那你跟我同學是同梯的說!!

他也是9/5到嘉義